Gamification and Student Motivation in English Learning – Andrea Poláčková
Andrea Poláčková
Bakalářská práce
Gamification and Student Motivation in English Learning
Gamification and Student Motivation in English Learning
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu gamifikace a jejímu vlivu na motivaci studentů. První část této práce se zabývá teoretickým pozadím gamifikace. Představuje několik definicí konceptu gamifikace, představuje shrnutí její historie a jejího vývoje v čase a také několik výzkumných článků pojednávajících o jejích efektech na jejich žáky. Druhá část se zaměřuje na zkoumání pohledu středoškolských studentů …víceAbstract:
This thesis is devoted to the topic of gamification and its influence on the motivation of students. The first part of this thesis deals with the theoretical background of gamification. It presents several definitions of the concept of gamification, it introduces a summary of its history and its evolution over time, as well as several research articles debating the effects of it on their learners. …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/laq85/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Helena Worthington
- Oponent: Mgr. Martin Němec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA