Gamification and Student Motivation in English Learning – Andrea Poláčková
Andrea Poláčková
Bachelor's thesis
Gamification and Student Motivation in English Learning
Gamification and Student Motivation in English Learning
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu gamifikace a jejímu vlivu na motivaci studentů. První část této práce se zabývá teoretickým pozadím gamifikace. Představuje několik definicí konceptu gamifikace, představuje shrnutí její historie a jejího vývoje v čase a také několik výzkumných článků pojednávajících o jejích efektech na jejich žáky. Druhá část se zaměřuje na zkoumání pohledu středoškolských studentů …moreAbstract:
This thesis is devoted to the topic of gamification and its influence on the motivation of students. The first part of this thesis deals with the theoretical background of gamification. It presents several definitions of the concept of gamification, it introduces a summary of its history and its evolution over time, as well as several research articles debating the effects of it on their learners. …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/laq85/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Helena Worthington
- Reader: Mgr. Martin Němec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
English Language for Education / English Language for Education
Theses on a related topic
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA