Projekt marketingové komunikační strategie SK Sršni Kutná Hora – Bc. David Jelínek
Bc. David Jelínek
Master's thesis
Projekt marketingové komunikační strategie SK Sršni Kutná Hora
Marketing Communication Strategy Project of SK Sršni Kutná Hora
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybraného oddílu ledního hokeje. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá shrnutím základních poznatků souvisejících s tématem marketingové komunikace. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace sportovního oddílu pomocí vybraných situačních analýz …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to suggest and create a project for improving the marketing communication of a selected ice hockey club. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with the summary of basic knowledge related to marketing communication. The practical part contains the analysis of the current condition of marketing communication of the ice hockey club by means …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jelínek, David. Projekt marketingové komunikační strategie SK Sršni Kutná Hora. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Management and Marketing / Marketing Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová