Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka – Bc. Irina Protasevičová
Bc. Irina Protasevičová
Master's thesis
Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka
The role of marketing research in analysis of customer
Anotácia:
Diplomová práce na téma Role marketingového výzkumu při analýze zákazníka pojednává o důležitosti a významu marketingového výzkumu v oblasti práce se zákazníky a stanovení marketingové strategie podniku. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na teoretické základy marketingového výzkumu, na jeho roli a význam v organizačním procesu, na existující metody a techniky marketingového výzkumu. Dále …viacAbstract:
The diploma thesis The role of marketing research in the analysis of customer discusses about the importance of marketing research in the field of work with customers and marketing strategy of the company. The theoretical part of the thesis focuses on the theoretical foundations of marketing research, its role and importance in the organization process, the existing methods and techniques of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sqzsi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane