Efektivní online kampaň pro uvedení nové internetové televize TV ONE – Bc. Tomáš Cvrk
Bc. Tomáš Cvrk
Diplomová práce
Efektivní online kampaň pro uvedení nové internetové televize TV ONE
Effective online campaign for starting-up new internet television TV ONE
Anotace:
Diplomová práce nejdříve definuje pojem Integrované marketingové komunikace a způsobu jak jí lze dosáhnout. Další část se zabývá problematikou situačních analýz na různých tržních úrovních. Popisuje segmentaci spotřebních trhů a následné techniky targetingu a positioningu. Obsáhle se věnuje problematice internetového marketingu, popisuje jednotlivé části komunikačního mixu a možnosti zhodnocení zpětné …víceAbstract:
This thesis first defines the concept of integrated marketing communication, and how it can be achieved. Another part deals with the situational analysis at different market levels. It describes the segmentation of consumer markets and subsequent targeting and positioning techniques. Comprehensively deals with the issue of Internet marketing, describes the communication mix and the possibility of evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y2mql/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova