Ing. Hana Klapalová
Diplomová práce
Tvorba podnikatelského plánu
Business plan creation
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro založení sportovního centra v Brně – Medlánkách. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu malý a střední podnik a jeho specifik, ve druhé části rozebírá strukturu podnikatelského plánu a obsah jeho jednotlivých bodů. V praktické části je vytvořen konkrétní podnikatelský plán, který se věnuje zejména analýze prostředí a zpracovává …víceAbstract:
The aim of this thesis is to draw a business plan for establishment of a sports center in Brno - Medlanky. The theoretical part deals with a term "small and medium-sized enterprise" and its specifics. The second part deals with a business plan structure and contentof its individual points. In the practical part, specific business plan, dealing especially with analysis of environment and compiling marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t7n4c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Jiří Richter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria