Roman Macháček

Bachelor's thesis

Marketingový plán značky Air Bank

Air Bank brand marketing plan
Abstract:
Bakalářská práce posuzuje úspěšnost marketingového plánu značky Air Bank a navrhuje kroky pro jeho vylepšení. Práce hodnotí vnímání značky Air Bank ze strany spotřebitelů pomocí vlastního výzkumu realizovaného online dotazníkovým šetřením. Práce rovněž analyzuje postavení značky Air Bank na českém bankovním trhu prostřednictvím situační analýzy, shrnuje její mediální publicitu a podrobně představuje …more
Abstract:
The bachelor's thesis assesses the success of Air Bank's brand marketing plan and suggests steps to improve it. The thesis evaluates the perception of the Air Bank brand by consumers using its own research carried out through an online questionnaire survey. The thesis also analyzes the position of the Air Bank brand on the Czech banking market through a situational analysis, summarizes its media publicity …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2023
  • Supervisor: Hana Machková
  • Reader: Květa Olšanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89068