Roman Macháček
Bachelor's thesis
Marketingový plán značky Air Bank
Air Bank brand marketing plan
Abstract:
Bakalářská práce posuzuje úspěšnost marketingového plánu značky Air Bank a navrhuje kroky pro jeho vylepšení. Práce hodnotí vnímání značky Air Bank ze strany spotřebitelů pomocí vlastního výzkumu realizovaného online dotazníkovým šetřením. Práce rovněž analyzuje postavení značky Air Bank na českém bankovním trhu prostřednictvím situační analýzy, shrnuje její mediální publicitu a podrobně představuje …moreAbstract:
The bachelor's thesis assesses the success of Air Bank's brand marketing plan and suggests steps to improve it. The thesis evaluates the perception of the Air Bank brand by consumers using its own research carried out through an online questionnaire survey. The thesis also analyzes the position of the Air Bank brand on the Czech banking market through a situational analysis, summarizes its media publicity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89068
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2023
- Supervisor: Hana Machková
- Reader: Květa Olšanová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89068
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva