Přístupy a akcenty ve výuce marketingové komunikace na vybrané zahraniční škole (Athlone Institute of Technology) – Ing. Eva Rosmarinová
Ing. Eva Rosmarinová
Bachelor's thesis
Přístupy a akcenty ve výuce marketingové komunikace na vybrané zahraniční škole (Athlone Institute of Technology)
Approaches to education of subject Marketing and Communication on the chosen foreign school (Athlone Institute of Technology)
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat a přiblížit způsob výuky relevantních předmětů v rámci oboru Marketingová komunikace na sledovaných školách Vysoká škola finanční a správní o.p.s., Praha, Česká republika (VŠFS) a Athlone Institute of Technology, Athlone, Irsko (AIT). Účelem této studie je nejenom rozebrat rozličné aspekty výuky, ale i přiblížení skutečností, které k celkovému dojmu …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse and draw the concept of education and their relevant subjects at the field of study marketing communication on Vysoká škola finanční a správní o.p.s., Prague, Czech Republic, (VŠFS) and Athlone Institute of Technology, Athlone, Republic of Ireland (AIT). The main purpose of this document is to analyse various aspects of education and even to get the deeper …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uiccz/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Jan Rytina, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROSMARINOVÁ, Eva. \textit{Přístupy a akcenty ve výuce marketingové komunikace na vybrané zahraniční škole (Athlone Institute of Technology)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/13zshg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích
Natália Mikulová -
Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích
Alžběta Kovaříková -
Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích
Klára Melnyčoková -
Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích
Renata Křížková -
Kapitálová struktura společnosti XY s.r.o. a její vývoj v průběhu životního cyklu podniku
Barbora Marková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Struktura a nástroje integrované marketingové komunikace v hotelových službách
Lucie Řezníčková -
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Kateřina Borovičková