Bc. Veronika Katrušinová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu“ je analýza současného marketingového mixu ve vybraném supermarketu Albert. Cílem práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového a komunikačního mixu v supermarketu Albert a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoreticko-metodologická část je zaměřena …více
Abstract:
The subject of the bachelot thesis „Analysis of marketing mix in a selected subject“ is an analysis of current marketing mix of a selected supermarket Albert. The object of the work is to analyse existing marketing tools and communication mix in the supermarket Albert and to suggest eventual proposals on the basis of observed results. The work is divided into two parts. The theoretic-methodological …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Hana Mráčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích