Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Veronika Katrušinová
Bc. Veronika Katrušinová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu“ je analýza současného marketingového mixu ve vybraném supermarketu Albert. Cílem práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového a komunikačního mixu v supermarketu Albert a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoreticko-metodologická část je zaměřena …víceAbstract:
The subject of the bachelot thesis „Analysis of marketing mix in a selected subject“ is an analysis of current marketing mix of a selected supermarket Albert. The object of the work is to analyse existing marketing tools and communication mix in the supermarket Albert and to suggest eventual proposals on the basis of observed results. The work is divided into two parts. The theoretic-methodological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/t692j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Mráčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková