Obchodní strategie společnosti CEE Logistic a.s. – Samuel Bartek
Samuel Bartek
Bachelor's thesis
Obchodní strategie společnosti CEE Logistic a.s.
Business strategy of CEE Logistics a.s.
Abstract:
Cílem práce bylo zanalyzovat dosavadní aktivity společnosti CEE logistics a.s. a navrhnout obchodní doporzčení k dosažení stabilního růstu. Teoretická část se sosutředila na základy tvorby firemních strategií. Jednotlivé postupy a některé druhy strategií a jejich segmentace. Dále byl popsán system CRM a marketing mix. V praktické časti byla využita PESTLE analýza na zhodnocení makroekonomického trhu …moreAbstract:
The aim of the work was to analyze the current activities of CEE logistics a.s. and to design a business strategy to achieve steady growth. The theoretical part was based on the creation of company strategies. Individual practices, some types of strategies and their segmentation were mentioned. In addition, the CRM system and the marketing mix were described. In the practical part, PESTLE analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Martina Beránek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Podklad obchodní strategie společnosti CEE Logistic a.s.
Samuel Bartek -
Štíhlá logistika distribučního centra jako konkurenční výhoda v obchodní strategii
Petr Duchek -
Podnikatelský záměr pro bezobalový obchod
Kamil Tkadlec -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights