Využití netradičních aktivizujících přístupů ve výuce vlastivědy – Mgr. Daniela Brahová
Mgr. Daniela Brahová
Diplomová práce
Využití netradičních aktivizujících přístupů ve výuce vlastivědy
Teaching Social Studies through the use of nontraditional interactive methods
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá netradičními aktivizujícími metodami a jejich využitím ve vlastivědě v primární škole. Jedná se o metody: čtením a psaním ke kritickému myšlení, místně zakotvené učení, integrovaná tematická výuka, badatelsky orientované vyučování a terénní výuka. Součástí této práce jsou přípravy na hodiny vlastivědy vyučované těmito metodami.Abstract:
This thesis deals with nontraditional interactive methods and their use in teaching Social Studies in primary schools. It describes: Reading and Writing for Critical Thinking, place based learning, integrated thematic education, inquiry based teaching/learning and field-work. This thesis also includes lesson plans for teaching Social Studies with the above mentioned techniques.Klíčová slova
vlastivěda čtením a psaním ke kritickému myšlení místně zakotvené učení integrovaná tematická výuka badatelsky orientované vyučování terénní výuka Social Studies Reading and Writing for Critical Thinking place based learning integrated thematic education inquiry based teaching/learning field-work
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ef0ad/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
- Oponent: Mgr. Tereza Češková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Development of critical thinking skills in medical education through teaching strategies: a perception of future teachers of professional subject for medical schools
Bisola Christiana ADELEKE -
Innovative critical thinking for (not only) managerial decisionmaking
Kristýna Nedvědová -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ