Monika Pučelíková

Bakalářská práce

Marketingová a komunikační strategie společnosti Tupperware

Marketing and communication strategy of the Tupperware company
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií společnosti Tupperware. První kapitola teoretické části popisuje podstatu marketingu a jeho znaky, věnuje se marketingovému a komunikačnímu mixu, komunikační strategii obecně a také SWOT analýze. Druhá kapitola teoretické části je zaměřena na konkrétní marketingové komunikační aktivity. V praktické části se již práce konkrétně zabývá představením …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing and communication strategy of Tupperware company. The first chapter of the theoretical part describes the essence of marketing and its characters, deals with marketing and communication mix, communication strategy in general and aslo SWOT analysis. The second chapter focuses on specific communication activities. The practical part of the thesis deals with the introduction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Magdalena Tučková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30697