Marketingová a komunikační strategie společnosti Tupperware – Monika Pučelíková
Monika Pučelíková
Bakalářská práce
Marketingová a komunikační strategie společnosti Tupperware
Marketing and communication strategy of the Tupperware company
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií společnosti Tupperware. První kapitola teoretické části popisuje podstatu marketingu a jeho znaky, věnuje se marketingovému a komunikačnímu mixu, komunikační strategii obecně a také SWOT analýze. Druhá kapitola teoretické části je zaměřena na konkrétní marketingové komunikační aktivity. V praktické části se již práce konkrétně zabývá představením …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing and communication strategy of Tupperware company. The first chapter of the theoretical part describes the essence of marketing and its characters, deals with marketing and communication mix, communication strategy in general and aslo SWOT analysis. The second chapter focuses on specific communication activities. The practical part of the thesis deals with the introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30697
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Magdalena Tučková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30697
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský