Marketingový plán stavební společnosti Neol-stav,s.r.o. – Anna Dubáčová
Anna Dubáčová
Bakalářská práce
Marketingový plán stavební společnosti Neol-stav,s.r.o.
Marketing Plan of the Construction Company Neol-stav,Ltd
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je vytvoření návrhu marketingového plánu pro stavební společnost NEOL-STAV, s.r.o. na období 2017 - 2019. V úvodní teoretické části se zabývám principy současného pojetí marketingu, marketingovým plánem firmy se zaměřením se na základní prvky marketingového mixu s návazností na marketingové strategie. V praktické části provádím retrospektivní rozbor vývoje a marketingu stavební …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to create a marketing plan for a construction company NEOL-STAV, Ltd. for the period 2017 - 2019. The first theoretical part deals with the principles of the current marketing concepts, marketing plan, the company will focus on the basic elements of the marketing mix with links to marketing strategies. The practical part focuses on the retrospective analysis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka ŠTVERÁKOVÁ
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dubáčová, Anna. Marketingový plán stavební společnosti Neol-stav,s.r.o.. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák
Název
Vložil
Vloženo
Práva