Integrace dítěte s mentálním postižením v podmínkách běžné mateřské školy – Petra BOBKOVÁ
Petra BOBKOVÁ
Bachelor's thesis
Integrace dítěte s mentálním postižením v podmínkách běžné mateřské školy
Integration of a mentally disabled child into a mainstream nursery school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá integrací dítěte v předškolním věku v běžném typu mateřské školy. V teoretické části jsou vymezeny termíny mentální postižení a mentální retardace, specifika kognice dítěte s mentálním postižením, osobnost dítěte s mentálním postižením, možnosti edukace těchto dětí v předškolním věku a není opomenuta ani kapitola věnující se integraci dětí s mentálním postižením a s tím spojený …moreAbstract:
This thesis deals with the integration of preschool age in the normal type of kindergarten. The theoretical part defines the terms mental disability and mental retardation, specificity of cognition of children with learning disabilities, personality of a child with mental disabilities, the possibilities of education of these children in preschool age and not omitted chapter devoted to the integration …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOBKOVÁ, Petra. \textit{Integrace dítěte s~mentálním postižením v~podmínkách běžné mateřské školy}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/17xf13/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOBKOVÁ, Petra. Integrace dítěte s mentálním postižením v podmínkách běžné mateřské školy. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special preschool education
Theses on a related topic
-
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Osobnost pedagoga při práci s dětmi s těžkým postižením
Kateřina Váňová -
Problematika výchovy a stravování dětí s výživovým omezením ve spolupráci s MŠ
Barbora Loušová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vliv psychomotorických cvičení na osobnost dětí s PCHE z jejich vlastní perspektivy
Lea Pitrunová -
Sebepojetí rodiny dítěte s Downovým syndromem v inkluzivní společnosti
Jana Koláriková -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na aplikaci alternativních metod
Kateřina Jiskrová -
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights