Christian Dosoudil
Bakalářská práce
Dítě jako zákazník
The child as a customer
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnovaná tématu Dítě jako zákazník nebo podrobněji Děti jakospecifická skupina nákupní síly. V teoretické části je vymezeno chování zákazníků, přiblíženísi rysů dětského chování a způsoby, jak ho ovlivnit. Dále je zde rozvedena teorie rozhodovánía definice dítěte jako spotřebitele. V druhé praktické části práce je proveden dotazníkovývýzkum, v němž se aplikují nasbírané poznatky …víceAbstract:
This following Bachelor's Thesis is concerning a child as a customer, or more specificallychildren as a specific purchasing power group. In the theoretical part, it is defined the behaviorof customers, outline the attributes of children demeanor and how to affect it towards a certaingoal. Furthermore, the theory of decision-making and the definition of the child as a consumerare elaborated here. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81671
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2020
- Vedoucí: Zuzana Hubinková
- Oponent: Blanka Soukupová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81671
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Psychology of decision making: Effect of learning, end-effect, cheap talk, and other variables influencing decision making in the Prisoner’s Dilemma game
Štěpán Veselý -
Etické rozhodování u studentů psychologie
Veronika Keprtová -
Utváření profesní identity u studentů a absolventů psychologie
Dalibor BALCAR -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Psychologie spotřebního chování
Yuliia Shevtsova