Marketingová a strategická analýza společnosti PRESTIGE PRODUCTS ČR, s.r.o. – Věra Procházková
Věra Procházková
Diplomová práce
Marketingová a strategická analýza společnosti PRESTIGE PRODUCTS ČR, s.r.o.
Marketing and Strategic Analysis of PRESTIGE PRODUCTS ČR, Ltd
Anotace:
Cílem práce je shrnout poznatky o společnosti Prestige Products ČR, s.r.o. a popsat prostřednictvím analýz (4P, SWOT, PEST, Porterův model pěti sil) prostředí, ve kterém působí za účelem zlepšení pozice na trhu. Přínosem práce je komplexní analýza společnosti Prestige Products ČR, s.r.o. z pohledu marketingového mixu a postavení společnosti na trhu, dále návrhy na posílení pozice společnosti na trhu …víceAbstract:
The thesis' aim is to summarize the knowledge about company Prestige Products CR, s.r.o. and described through analysis (4P, SWOT, PEST, Porter's five forces model) environment in which they operate in order to improve market position. Contribution of this thesis is a comprehensive analysis of company Prestige Products CR, s.r.o. from the perspective of the marketing mix and its market position, further …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62557
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2013
- Vedoucí: Dagmar Skokanová
- Oponent: Tereza Caletková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62557
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova