Segmentace trhu a analýza chování zákazníka – Bc. Monika Králová
Bc. Monika Králová
Diplomová práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
The market segmentation and analysis of customer’s behavior
Anotace:
Tématem této diplomové práce je Segmentace trhu a analýza chování zákazníka, konkrétně v oblasti cestovního ruchu. Teoretická část se zabývá vysvětlením typů a úrovní segmentace trhu, postupů a východisek při segmentaci, kritérii a vyhodnocením segmentace. Dále popisuje analýzu spotřebitelských trhů a kupního chování zákazníků a proces rozhodování o koupi. V praktické části se nachází analýza vybraného …víceAbstract:
The topic of this thesis is The market segmentation and analysis of customer´s behavior, specifically in the area of tourism. The theoretical part deals with explaining the types and levels of market segmentation, procedures and bases for segmentation, criteria and evaluation of segmentation. It also describes the analysis of consumer markets and purchasing behavior of customers and the process of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qo6co/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Využití geoinformačních technologií v prostředí cestovní kanceláře
Jakub Kofroň