Návrh marketingové strategie pro personální agenturu – Bc. Adéla Kolínová
Bc. Adéla Kolínová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro personální agenturu
Marketing Strategy for the Personnel Agency
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro personální agenturu se zaměřením na nástroje komunikačního mixu, které mohou společnosti pomoci ke zviditelnění na trhu práce.V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska získaná deskripcí týkající se problematiky marketingové strategie¬¬, strategického řízení, marketingového mixu služeb, dále je provedena specifikace situačních …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to propose a marketing strategy for a recruitment agency with a focus on communication mix tools that can help companies to make themselves visible on the labor market.A theoretical part defines the theoretical background obtained by the description of the issue of marketing strategy, strategic management, marketing mix of services, as well as specification of situational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva