Rebranding ve vybrané společnosti – Bc. Gabriela Prokopová
Bc. Gabriela Prokopová
Diplomová práce
Rebranding ve vybrané společnosti
Rebranding in a Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá budováním značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti, která prochází strukturálními změnami v podobě přeměny její značky z pohledu značky zaměstnavatele. Cílem práce je na základě analýzy vybraných procesů společnosti navrhnout vhodnou koncepci employer rebrandingu (interního i externího) s důrazem na oblast komunikace rebrandingu a zpětné vazby. V rámci koncepce externího …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the employer branding in a selected company, which is currently undergoing some structural changes in the form of transformation of its brand from the perspective of the employer brand. The aim of the diploma thesis is to propose an appropriate concept of employer rebranding (internal and external) with emphasis on communication rebranding and feedback (evaluation) based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Maršíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prokopová, Gabriela. Rebranding ve vybrané společnosti. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová
Název
Vložil
Vloženo
Práva