Bc. Ivana Šiftová
Master's thesis
Marketingová strategie podniku
Marketing Strategy of a Company
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá otázkou marketingu a komunikace ve společnosti Klaus Timber a.s., Kladrubce a možností jejího vylepšení a zefektivnění. Hlavním cílem této diplomové práce je deskripce současné situace vybrané společnosti, podložená analýzou marketingové strategie s navržením nových souvislostí podstatných pro tvorbu nové marketingové strategie nebo její úpravu. Dílčím cílem je pomocí …viacAbstract:
This diploma thesis deals with question of marketing and communication in the Klaus Timber Kladrubce joint stock company and possibilities of its improvement and increasing efficiency.The main object of this thesis is a description of present situation of this company based on marketing strategy analysis with suggestion of new connections essential for production of a new marketing strategy or its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Arnošt Traxler, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Názov
Vložil
Vložené
Práva