Analýza digitální marketingové komunikace na sociálních sítích kaváren podniku mamacoffee – Erika Tikan
Erika Tikan
Bakalářská práce
Analýza digitální marketingové komunikace na sociálních sítích kaváren podniku mamacoffee
Analysis of digital marketing communication on social networks of chain of mamacoffee cafes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problémem neefektivní komunikace na sociálních sítích řetězce pražských kaváren podniku mamacoffee. Cílem je komunikaci zhodnotit, najít chyby a nedostatky současné online komunikace za účelem návrhu řády doporučení pro efektivní komunikaci v rámci sociálních sítí pro budoucí kavárny podniku. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. Teoretická část práce je věnovaná …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the problem of ineffective communication on social networks of the Prague coffee shop chain mamacoffee. The aim is to evaluate the communication, to find the flaws and shortcomings of the current online communication in order to propose a series of recommendations for effective communication within social networks for the future cafes of the enterprise. The thesis consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87781
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2022
- Vedoucí: Tereza Zichová
- Oponent: Pavlína Píchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87781
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka