Erika Tikan

Bakalářská práce

Analýza digitální marketingové komunikace na sociálních sítích kaváren podniku mamacoffee

Analysis of digital marketing communication on social networks of chain of mamacoffee cafes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problémem neefektivní komunikace na sociálních sítích řetězce pražských kaváren podniku mamacoffee. Cílem je komunikaci zhodnotit, najít chyby a nedostatky současné online komunikace za účelem návrhu řády doporučení pro efektivní komunikaci v rámci sociálních sítí pro budoucí kavárny podniku. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. Teoretická část práce je věnovaná …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the problem of ineffective communication on social networks of the Prague coffee shop chain mamacoffee. The aim is to evaluate the communication, to find the flaws and shortcomings of the current online communication in order to propose a series of recommendations for effective communication within social networks for the future cafes of the enterprise. The thesis consists …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2022
  • Vedoucí: Tereza Zichová
  • Oponent: Pavlína Píchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87781