Erika Tikan

Bachelor's thesis

Analýza digitální marketingové komunikace na sociálních sítích kaváren podniku mamacoffee

Analysis of digital marketing communication on social networks of chain of mamacoffee cafes
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problémem neefektivní komunikace na sociálních sítích řetězce pražských kaváren podniku mamacoffee. Cílem je komunikaci zhodnotit, najít chyby a nedostatky současné online komunikace za účelem návrhu řády doporučení pro efektivní komunikaci v rámci sociálních sítí pro budoucí kavárny podniku. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. Teoretická část práce je věnovaná …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the problem of ineffective communication on social networks of the Prague coffee shop chain mamacoffee. The aim is to evaluate the communication, to find the flaws and shortcomings of the current online communication in order to propose a series of recommendations for effective communication within social networks for the future cafes of the enterprise. The thesis consists …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2022
  • Supervisor: Tereza Zichová
  • Reader: Pavlína Píchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87781