Analýza digitální marketingové komunikace na sociálních sítích kaváren podniku mamacoffee – Erika Tikan
Erika Tikan
Bachelor's thesis
Analýza digitální marketingové komunikace na sociálních sítích kaváren podniku mamacoffee
Analysis of digital marketing communication on social networks of chain of mamacoffee cafes
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problémem neefektivní komunikace na sociálních sítích řetězce pražských kaváren podniku mamacoffee. Cílem je komunikaci zhodnotit, najít chyby a nedostatky současné online komunikace za účelem návrhu řády doporučení pro efektivní komunikaci v rámci sociálních sítí pro budoucí kavárny podniku. Práce se skládá z teoretické a praktické částí. Teoretická část práce je věnovaná …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the problem of ineffective communication on social networks of the Prague coffee shop chain mamacoffee. The aim is to evaluate the communication, to find the flaws and shortcomings of the current online communication in order to propose a series of recommendations for effective communication within social networks for the future cafes of the enterprise. The thesis consists …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87781
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2022
- Supervisor: Tereza Zichová
- Reader: Pavlína Píchová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TIKAN, Erika. \textit{Analýza digitální marketingové komunikace na sociálních sítích kaváren podniku mamacoffee}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/1bfikm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87781
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka