Bc. Filip Šulák

Diplomová práce

Tvorba komunikační kampaně

Designing a communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh komunikační kampaně pro elektronický obchod prodejce Kola Číhal. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část je věnována vymezením základních pojmů, metodologii analýzy podniku, komunikačním modelům a integrované marketingové komunikaci. Druhá praktická část syntetizuje dosažené teoretické poznatky do situační analýzy konkrétního podniku, realizace …více
Abstract:
The goal of the thesis is to design a communication campaign for e-commerce retailer Kola Číhal. The thesis is divided into two main parts. The first theoretical part is devoted to the definition of basic concepts, methodology of business analysis, communication models and integrated marketing communications. The second practical part synthesizes obtained theoretical knowledge in undertaking situational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta