Bc. Filip Šulák

Master's thesis

Tvorba komunikační kampaně

Designing a communication campaign
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh komunikační kampaně pro elektronický obchod prodejce Kola Číhal. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část je věnována vymezením základních pojmů, metodologii analýzy podniku, komunikačním modelům a integrované marketingové komunikaci. Druhá praktická část syntetizuje dosažené teoretické poznatky do situační analýzy konkrétního podniku, realizace …more
Abstract:
The goal of the thesis is to design a communication campaign for e-commerce retailer Kola Číhal. The thesis is divided into two main parts. The first theoretical part is devoted to the definition of basic concepts, methodology of business analysis, communication models and integrated marketing communications. The second practical part synthesizes obtained theoretical knowledge in undertaking situational …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 2. 2015
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta