Petra MOULISOVÁ

Bakalářská práce

YouTube jako komunikační nástroj kosmetických firem

YouTube as a communication tool for cosmetic companies
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu YouTube na náhodný vzorek lidské populace a vytvořením komunikačního modelu influencera na základě kvalitativního výzkumu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části autorka definuje pojem internetový marketing a YouTube. Praktická část práce se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření a analýzou YouTubových …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the study of the influence of YouTube on a random sample of the human population and the creation of a communication model influencer based on qualitative research. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the author defines the term internet marketing and YouTube. The practical part deals with evaluation of the questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MOULISOVÁ, Petra. YouTube jako komunikační nástroj kosmetických firem. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/