Denisa Fricová
Bakalářská práce
Marketing hotelů
Hotel marketing
Anotace:
Marketing a jeho řízení je velice důležitou aktivitou v každém odvětví podnikání. Má zásadní vliv na to, aby se požadované zboží a služby dostaly ke správným cílovým skupinám a došlo tak k uspokojení jejich potřeb. Účelem bakalářské práce je vytvořit analýzu marketingové komunikace vybraného hotelu a výsledky této analýzy předat jeho vedení, které může vzniklá doporučení využít pro budoucí rozvoj. …víceAbstract:
Marketing and its management is a very important activity in any business sector. It has a crucial influence on getting the desired goods and services target groups and satisfy their needs. The purpose of the bachelor thesis is to create an analysis of the marketing communication of a selected hotel and to present the results of this analysis to its management. The management can use the resulting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14286
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Oponent: RNDr. Mgr. Tomáš Burda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Management cestovního ruchu / Management cestovního ruchu - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Personální marketing podniku
Libuše Benešová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
6. 6. 2023
Kohout, J.
6. 6. 2023