Analýza a úprava stávajícího systému CRM ve vybrané stavební společnosti – Lukáš Lehnert
Lukáš Lehnert
Diplomová práce
Analýza a úprava stávajícího systému CRM ve vybrané stavební společnosti
Analysis and Modification of Current CRM System in a Selected Construction Company
Anotace:
Tématem diplomové práce je charakteristika a úprava CRM systému ve stavební společnosti. Práce je zaměřená na popis silných a slabých stránek, zhodnocení jeho efektivnosti a vytvoření úprav daného CRM systému. V rámci šetření byly použity výzkumné metody rozhovor, dotazník, SWOT analýza, ABC analýza, pozorování a brainstorming.Abstract:
The topic of the diploma thesis is the analysis and modification of current CRM system in a construction company. The work is focused on the description of strengths and weaknesses, evaluation of its effectiveness and the creation of modifications to the CRM system. The research used methods of interview, questionnaire, SWOT analysis, ABC analysis, observation and brainstorming.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146544
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2022
- Vedoucí: Kateřina Kashi
- Oponent: Lucie Carbolová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEHNERT, Lukáš. \textit{Analýza a úprava stávajícího systému CRM ve vybrané stavební společnosti}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/1edcqf/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane