Analýza marketingové komunikace ve společnosti ZOOT a.s. – Lucie Machová
Lucie Machová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace ve společnosti ZOOT a.s.
Analysis of marketing communication of the company ZOOT a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce zhodnocuje účinnost marketingové komunikace ve společnosti ZOOT, a.s. Postupně jsou rozebrány jednotlivé prvky komunikačního mixu v závislosti na současných trendech v marketingovém prostředí. Součástí práce je také dotazníkové šetření zaměřené na povědomí o této společnosti a vnímání jejích marketingových aktivit. Na základě výsledků průzkumu jsou navržena doporučení pro další úspěšné …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9631
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2017
- Vedúci: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses 1f2qr8 1f2qr8/4
7. 6. 2017