Využití strukturovaného učení u žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami – Bc. Martina Jančíková
Bc. Martina Jančíková
Master's thesis
Využití strukturovaného učení u žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
The Use of Structural Learning in Education of Pupils with severe disabilities and concurrent multiple disabilities
Abstract:
JANČÍKOVÁ, M. Využití strukturovaného učení u žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami. Diplomová práce. Brno : Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky, 2013, 99 s. Tématem diplomové práce je využití strukturovaného učení u žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami a jeho uplatnění v edukačním procesu. Výzkumný projekt se zabývá …moreAbstract:
JANČÍKOVÁ, M. The Use of Structural Learning in Education of Pupils with severe disabilities and concurrent multiple disabilities. Diploma thesis. Brno : Masaryk university, Faculty of Education, Department of Special Education, 2013, 99 p. The topic of the diploma thesis is the education of the high level disablement and multiple handicapped pupils education with the use of the structured learning …moreKeywords
Strukturované učení těžké postižení souběžné postižení více vadami mentální retardace mozková obrna vzdělávání poradenské služby didaktické pomůcky asistent pedagoga individuální vzdělávací plán. Structured learning high level disablement multiple handicapped mental retardation cerebral palsy education counseling services teaching aids remedial teacher assistant individual educational plan.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hkrwz/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2013
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANČÍKOVÁ, Martina. \textit{Využití strukturovaného učení u žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/1frdok/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková