Bc. Monika Návojová

Bakalářská práce

Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem

Integrated marketing communication of the municipality Vrbno pod Pradědem
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl formulovat návrhy na zlepšení integrované marketingové komunikace města Vrbno pod Pradědem. Empirická část se zabývá teorií marketingu, marketingovou komunikací a integrovanou marketingovou komunikací. Praktická část prostřednictvím analýzy současné úrovně marketingové komunikace města, hodnocení marketingové komunikace konkurence a analýzy marketingového makroprostředí …více
Abstract:
This bachelor thesis aims to formulate proposals for improving the integrated marketing communication of the town of Vrbno pod Pradědem. The empirical part focuses on marketing theory, marketing communication, and integrated marketing communication. The practical part explores options for enhancing integrated marketing communication through analyzing the current level of marketing communication in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/bh04a/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Mikšík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné