Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem – Bc. Monika Návojová
Bc. Monika Návojová
Bachelor's thesis
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Integrated marketing communication of the municipality Vrbno pod Pradědem
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl formulovat návrhy na zlepšení integrované marketingové komunikace města Vrbno pod Pradědem. Empirická část se zabývá teorií marketingu, marketingovou komunikací a integrovanou marketingovou komunikací. Praktická část prostřednictvím analýzy současné úrovně marketingové komunikace města, hodnocení marketingové komunikace konkurence a analýzy marketingového makroprostředí …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to formulate proposals for improving the integrated marketing communication of the town of Vrbno pod Pradědem. The empirical part focuses on marketing theory, marketing communication, and integrated marketing communication. The practical part explores options for enhancing integrated marketing communication through analyzing the current level of marketing communication in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/bh04a/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Mikšík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NÁVOJOVÁ, Monika. \textit{Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/1fxhbz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová