Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem – Bc. Monika Návojová
Bc. Monika Návojová
Bakalářská práce
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Integrated marketing communication of the municipality Vrbno pod Pradědem
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl formulovat návrhy na zlepšení integrované marketingové komunikace města Vrbno pod Pradědem. Empirická část se zabývá teorií marketingu, marketingovou komunikací a integrovanou marketingovou komunikací. Praktická část prostřednictvím analýzy současné úrovně marketingové komunikace města, hodnocení marketingové komunikace konkurence a analýzy marketingového makroprostředí …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to formulate proposals for improving the integrated marketing communication of the town of Vrbno pod Pradědem. The empirical part focuses on marketing theory, marketing communication, and integrated marketing communication. The practical part explores options for enhancing integrated marketing communication through analyzing the current level of marketing communication in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/bh04a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Mikšík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová