Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac – Ing. Aleš ŘEHÁK
Ing. Aleš ŘEHÁK
Diplomová práce
Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac
Project on utilization of modern promoting methods for rise in photo sales and popularization of the microstock Pixmac
Anotace:
Předmětem diplomové práce je využít moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac. Teoretická část se zabývá moderními metodami propagace, mezi něž lze zařadit internetový marketing, guerrilla marketing a paprskovou reklamu. V praktické části je zpracována Porterova analýza a analýza konkurence, SWOT analýza, analýza dosavadních marketingových aktivit …víceAbstract:
The subject of the Master thesis is to use the modern promotional methods with the aim to increase photos sales and popularize the microstock Pixmac. The theoretical part deals with the modern methods of promotion which include internet marketing, guerrilla marketing and beamvertising. The practical part consists of the Porter{\crq}s analysis and competitor analysis, SWOT analysis, analysis of present …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
14917
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEHÁK, Aleš. \textit{Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/1g2a54/.
Jak správně citovat práci
ŘEHÁK, Aleš. Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Moderní metody marketingu
Roman Sysel -
Současné metody politických a volebních kampaní a jejich vliv na výsledky voleb ve vybraných demokratických státech
Lucie Pelcnerová -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Guerrilla marketing
Lenka BLAŽKOVÁ -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek