Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac – Ing. Aleš ŘEHÁK
Ing. Aleš ŘEHÁK
Master's thesis
Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac
Project on utilization of modern promoting methods for rise in photo sales and popularization of the microstock Pixmac
Abstract:
Předmětem diplomové práce je využít moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac. Teoretická část se zabývá moderními metodami propagace, mezi něž lze zařadit internetový marketing, guerrilla marketing a paprskovou reklamu. V praktické části je zpracována Porterova analýza a analýza konkurence, SWOT analýza, analýza dosavadních marketingových aktivit …moreAbstract:
The subject of the Master thesis is to use the modern promotional methods with the aim to increase photos sales and popularize the microstock Pixmac. The theoretical part deals with the modern methods of promotion which include internet marketing, guerrilla marketing and beamvertising. The practical part consists of the Porter{\crq}s analysis and competitor analysis, SWOT analysis, analysis of present …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
14917
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEHÁK, Aleš. \textit{Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/1g2a54/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŘEHÁK, Aleš. Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Moderní metody marketingu
Roman Sysel -
Současné metody politických a volebních kampaní a jejich vliv na výsledky voleb ve vybraných demokratických státech
Lucie Pelcnerová -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Guerrilla marketing
Lenka BLAŽKOVÁ -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek