Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru – Bc. Jan Fidler
Bc. Jan Fidler
Bachelor's thesis
Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
The crisis of consumers integrity - ambivalent effects of integrated marketing communications
Anotácia:
V první části práce se zaměříme na integrovanou marketingovou komunikaci, její definici, nástroje, pochopíme v krátkosti marketing jako celek, řekneme si, kdo je to spotřebitel, čím se vyznačuje a jak může marketing ovlivňovat jeho Integritu a jaké jsou další efekty působení IMK v sociálním prostoru. Ve druhé části se budeme zabývat společností pozdní modernity, dynamikou spotřební kultury a ambivalentními …viacAbstract:
In the first part of the thesis we are going to be focusing on integrated marketing communications, its definition, tools, we will try to understand marketing as a whole subject, we will see who a customer is as a person, what is typical for him, how marketeting can affect his integrity and what are the other effects of being under pressure of IMK on a social surface. In the second part we will discuss …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pspwa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedúci: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIDLER, Jan. \textit{Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/1gg43t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Duc Le Anh -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků