Význam informací pro marketingové řízení firmy – Bc. Veronika VOLÁROVÁ
Bc. Veronika VOLÁROVÁ
Diplomová práce
Význam informací pro marketingové řízení firmy
The importance of information management company for marketing
Anotace:
Předmětem této práce je význam informací pro marketingové řízení firmy. Cílem práce je zjistit a analyzovat informace významné pro marketingové řízení firmy, nejprve teoreticky, poté prakticky na konkrétním případu zvolené firmy. Teoretická část shrnuje základní poznatky z oblasti marketingu, informací, marketingového informačního systému, marketingového řízení. Dále blíže specifikuje oblast marketingového …víceAbstract:
The thesis is focused on the issue of the importance of information for marketing management. The aim of this thesis is to identify and analyze information relevant to marketing management in a company. The work is divided into two parts theoretical part and practical part. The theoretical part of the thesis defines the basic terms and defines the building of marketing information system. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Horáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOLÁROVÁ, Veronika. Význam informací pro marketingové řízení firmy. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Marketingový informační systém ve společnosti Staving, s.r.o.
Petra Maťátková -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Michaela Koktavá -
Marketingové řízení včetně projektové studie
Anna Kaiserová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 1h3txx 1h3txx/2
18. 4. 2016