Martin VLASÁK

Bachelor's thesis

Integrace služby Skype do podnikového HelpDesk portálu pro efektivní řízení komunikace se zákazníky

Integration of Skype service into enterprise HelpDesk portal for effective management of communication with clients
Abstract:
Hlavím cílem této práce je návrh a implementace služby Skype do podnikového Helpdesk portálu. Součástí práce je analýza současné situace a systému IT podpory, dále sběr požadavků a analýza technologických možností, seznámení s některými použitými technologiemi, pilotní provoz, testování a vyhodnocení. Po spuštění v pilotním provozu bude poskytnut report komunikace a zmíněny nalezené nedostatky.
Abstract:
The main objective of this thesis is designing and implementation of Skype service to enterprise Helpdesk portal. The thesis consists of analysis of current situation and IT support system, collection of requirements, analysis of technological options, introduction of some of the used technologies, pilot, testing and complete evaluation. After the start of pilot, a report of communication will be provided …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Petr Kubera, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VLASÁK, Martin. Integrace služby Skype do podnikového HelpDesk portálu pro efektivní řízení komunikace se zákazníky. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakulta