Petr Němeček
Bakalářská práce
Budování značky Jabra
Building the Jabra brand
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na specifika budování značky, od založení nové značky, tvorbu vizuální identity značky, budování a zvyšování hodnoty značky, význam marketingové komunikace, s ohledem na sílu a využití nových trendů v marketingu. Cílem teoretické části je poskytnutí dostatečných rešerší k vybranému tématu za využití české i zahraniční odborné literatury s důrazem na její dostatečné množstevní …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the specifics of brand building, from the establishment of a new brand, the creation of a visual brand identity, building and increasing brand value, the importance of marketing communication, considering the power and use of new trends in marketing. The aim of the theoretical part is to provide sufficient research on the selected topic using Czech and foreign literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková