Petr Němeček

Bakalářská práce

Budování značky Jabra

Building the Jabra brand
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na specifika budování značky, od založení nové značky, tvorbu vizuální identity značky, budování a zvyšování hodnoty značky, význam marketingové komunikace, s ohledem na sílu a využití nových trendů v marketingu. Cílem teoretické části je poskytnutí dostatečných rešerší k vybranému tématu za využití české i zahraniční odborné literatury s důrazem na její dostatečné množstevní …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the specifics of brand building, from the establishment of a new brand, the creation of a visual brand identity, building and increasing brand value, the importance of marketing communication, considering the power and use of new trends in marketing. The aim of the theoretical part is to provide sufficient research on the selected topic using Czech and foreign literature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON