Komunikační plán vybrané neziskové organizace – Bc. Tereza Tomsová
Bc. Tereza Tomsová
Diplomová práce
Komunikační plán vybrané neziskové organizace
Communication plan of selected non-profit organization
Anotace:
Diplomová práce se zabývá neziskovou organizací Rodina v centru a sestavením návrhu komunikačního plánu pro předmětnou organizaci na období duben až prosinec roku 2022. Práce je rozdělena na dvě níže popsané části. První část práce popisuje teoretická východiska vztahující se k nestátnímu neziskovému sektoru. Konkrétně právní formy neziskových organizací, důležité aspekty strategického marketingu …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to study communication in the organisation "Rodina v centru" and development of the proposal for the organisation's communication plan for the period between April to December 2022. The study is divided into two parts as described hereinafter. In the first part of the study, theoretical background related to the non-governmental and non-profit sector is described and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - k.s. Litoměřice
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta
Název
Vložil
Vloženo
Práva