Komunikační plán vybrané neziskové organizace – Bc. Tereza Tomsová
Bc. Tereza Tomsová
Master's thesis
Komunikační plán vybrané neziskové organizace
Communication plan of selected non-profit organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá neziskovou organizací Rodina v centru a sestavením návrhu komunikačního plánu pro předmětnou organizaci na období duben až prosinec roku 2022. Práce je rozdělena na dvě níže popsané části. První část práce popisuje teoretická východiska vztahující se k nestátnímu neziskovému sektoru. Konkrétně právní formy neziskových organizací, důležité aspekty strategického marketingu …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to study communication in the organisation "Rodina v centru" and development of the proposal for the organisation's communication plan for the period between April to December 2022. The study is divided into two parts as described hereinafter. In the first part of the study, theoretical background related to the non-governmental and non-profit sector is described and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMSOVÁ, Tereza. \textit{Komunikační plán vybrané neziskové organizace}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/1jxjn2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - Litoměřice
Theses on a related topic
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights