Karolína Bláhová
Diplomová práce
Podnikatelský plán
Business plan
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na výrobu čerstvých dětských příkrmů. Práce se skládá ze tří částí. Účelem teoretické části je seznámení čtenáře s prostředím malých a středních podniků a následně s popisem správného sestavení podnikatelského plánu. Součástí teoretické části jsou také doporučení o vhodné struktuře a postupech. Metodologická část se zabývá správným provedením …víceAbstract:
This thesis focuses on developing a business plan for the production of baby food. The thesis consists of three parts. The main purpose of the theoretical part is to introduce the reader the environment of small and medium enterprise subsequently to describe the proper writing of a business plan. There are also recommendations for suitable structures procedures. Methodical part deals with the proper …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53220
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2017
- Vedoucí: Ivana Svobodová
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53220
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria