Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci – Bc. Milena Bártová
Bc. Milena Bártová
Bakalářská práce
Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci
Use of PR tools in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů PR v marketingové komunikaci v Lázních Teplice v Čechách. V přehledu literatury jsou zachyceny a vysvětleny stěžejní pojmy, vztahující se k Public Relations, marketingové komunikaci. Výsledky práce zahrnují analýzu českých lázní s využitím SWOT analýzy s konkretizací silných a slabých stránek lázní, možných příležitostí a rizika hrozeb. Cílem práce je provedení …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of PR tools in marketing communication in Lázně Teplice v Čechách. The results of the thesis comprise an analysis of the Czech spa through SWOT analysis with the specification of strengths and weaknesses of the spa, possible opportunities and risks of the threats. The aim of the thesis is to carry out the analysis of marketing strategy of Lázně Teplice v Čechách …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w3y4c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová