Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci – Bc. Milena Bártová
Bc. Milena Bártová
Bachelor's thesis
Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci
Use of PR tools in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů PR v marketingové komunikaci v Lázních Teplice v Čechách. V přehledu literatury jsou zachyceny a vysvětleny stěžejní pojmy, vztahující se k Public Relations, marketingové komunikaci. Výsledky práce zahrnují analýzu českých lázní s využitím SWOT analýzy s konkretizací silných a slabých stránek lázní, možných příležitostí a rizika hrozeb. Cílem práce je provedení …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of PR tools in marketing communication in Lázně Teplice v Čechách. The results of the thesis comprise an analysis of the Czech spa through SWOT analysis with the specification of strengths and weaknesses of the spa, possible opportunities and risks of the threats. The aim of the thesis is to carry out the analysis of marketing strategy of Lázně Teplice v Čechách …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w3y4c/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková