Bc. Milena Bártová

Bachelor's thesis

Využití nástrojů PR v marketingové komunikaci

Use of PR tools in marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů PR v marketingové komunikaci v Lázních Teplice v Čechách. V přehledu literatury jsou zachyceny a vysvětleny stěžejní pojmy, vztahující se k Public Relations, marketingové komunikaci. Výsledky práce zahrnují analýzu českých lázní s využitím SWOT analýzy s konkretizací silných a slabých stránek lázní, možných příležitostí a rizika hrozeb. Cílem práce je provedení …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of PR tools in marketing communication in Lázně Teplice v Čechách. The results of the thesis comprise an analysis of the Czech spa through SWOT analysis with the specification of strengths and weaknesses of the spa, possible opportunities and risks of the threats. The aim of the thesis is to carry out the analysis of marketing strategy of Lázně Teplice v Čechách …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní