Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země – Bc. Langrová Langrová
Bc. Langrová Langrová
Master's thesis
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Cultural and social marketing environment of the selected country
Abstract:
Cílem diplomové práce bude vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostředí v Indii pro účely vstupu na tento zahraniční trh.Abstract:
The goal of this thesis is to evaluate cultural and social marketing environment of India for the purpose of possible entry into this market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/pjekl/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LANGROVÁ, Langrová. \textit{Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/1l86lp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Počátky motorismu a létání v Ústí nad Orlicí a jejich sociální a kulturní dopad očima Karla Bíny a pamětníků
Monika Brettlerová -
Pohřební ritus zemědělských společenstev z mladšího neolitu a prahu eneolitu (Soupis a srovnání pohřbů KNP v Čechách a na Moravě s pohřby jordanovské skupiny, lengyelské kultury a mladší KVK na území střední Evropy)
Lenka Hlisnikovská -
Barcelonský proces a EPS s důrazem na sociální a kulturní oblast zemí Maghrebu a Mashreku
Dita Viková -
Globalizace představ reinkarnace a karmy a jejich vliv na myšlení a jednání
Natalie DABERKOWOVÁ -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti
Arina Anufriieva -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová