Bc. Langrová Langrová

Diplomová práce

Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země

Cultural and social marketing environment of the selected country
Anotace:
Cílem diplomové práce bude vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostředí v Indii pro účely vstupu na tento zahraniční trh.
Abstract:
The goal of this thesis is to evaluate cultural and social marketing environment of India for the purpose of possible entry into this market.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/pjekl/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné