Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země – Bc. Langrová Langrová
Bc. Langrová Langrová
Diplomová práce
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Cultural and social marketing environment of the selected country
Anotace:
Cílem diplomové práce bude vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostředí v Indii pro účely vstupu na tento zahraniční trh.Abstract:
The goal of this thesis is to evaluate cultural and social marketing environment of India for the purpose of possible entry into this market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/pjekl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Počátky motorismu a létání v Ústí nad Orlicí a jejich sociální a kulturní dopad očima Karla Bíny a pamětníků
Monika Brettlerová -
Pohřební ritus zemědělských společenstev z mladšího neolitu a prahu eneolitu (Soupis a srovnání pohřbů KNP v Čechách a na Moravě s pohřby jordanovské skupiny, lengyelské kultury a mladší KVK na území střední Evropy)
Lenka Hlisnikovská -
Barcelonský proces a EPS s důrazem na sociální a kulturní oblast zemí Maghrebu a Mashreku
Dita Viková -
Globalizace představ reinkarnace a karmy a jejich vliv na myšlení a jednání
Natalie DABERKOWOVÁ -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti
Arina Anufriieva -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová