Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce – Monika KALUSOVÁ
Monika KALUSOVÁ
Bakalářská práce
Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce
Economy system and operation of a selected retail chain
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce je zkoumání a analyzování prostředí, ve kterém maloobchodní řetězec působí, a zhodnocení finanční situace podniku. Zároveň se vybraný maloobchodní řetězec porovná s vybranou odvětvovou konkurencí. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu a maloobchodu …víceAbstract:
The goal of the thesis Economy system and operation of a selected retail chain is to explore and analyze the sphere in which the retailer chain operates, and evaluate their financial situation. At the same time, the selected retail chain will compare with the selected sectoral competition. The first part of thesis covers the theoretical information about issues, in particular the definition of basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
18800
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Leoš Vítek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALUSOVÁ, Monika. Ekonomika a fungování vybraného maloobchodního řetězce. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Strategický finanční plán a jeho význam pro finanční řízení podniku
Arnold Stemberg -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Finanční analýza vybraného podnikatelského subjektu
Jan Hájek -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Strategická analýza vybrané finanční instituce
Tereza Raková
Název
Vložil
Vloženo
Práva