Bc. Tereza Bolfová

Master's thesis

Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky

Communication Strategy of the Kampa Museum on Social Networks with Emphasis on the Collection of František Kupka
Abstract:
Diplomová práce se podrobně zabývá současnou komunikací kulturní instituce Museum Kampa na sociálních sítích. Při práci je kladen důraz na komunikaci týkající se stálé expozice děl malíře Františka Kupky. Cílem je zjistit, zda je jí v online komunikaci poskytován dostatečný prostor, případně navrhnout zlepšení. Teoretická práce se zabývá kulturním marketingem a managementem, teorií muzeí, kterou rozšiřuje …more
Abstract:
This diploma thesis focuses in detail on a current social media communication of Prague's cultural institution Museum Kampa. Emphasis is placed on promoting permanent exhibition of works by painter František Kupka. The aim is to find out whether it is provided with sufficient space in online communication, eventually to suggest improvements. The theoretical work describes the theory of cultural marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eva Gartnerová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bolfová, Tereza. Komunikační strategie Musea Kampa na sociálních sítích s důrazem na sbírku Františka Kupky. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe