Bc. Yuliya Laas

Diplomová práce

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Anotace:
This thesis is dedicated to sales support as a tool of integrated marketing communication. The aim of this thesis is to analyse sales promotion campaign of selected company and based on this campaign to draw recommendations for future campaigns of this type.
Abstract:
This thesis is dedicated to sales support as a tool of integrated marketing communication. The aim of this thesis is to analyse sales promotion campaign of selected company and based on this campaign to draw recommendations for future campaigns of this type.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní