Vliv vzniku ferratových cest na rozvoj cestovního ruchu v destinaci České Švýcarsko – Bc. Zdenka Uhrová Zámečníková, DiS.
Bc. Zdenka Uhrová Zámečníková, DiS.
Master's thesis
Vliv vzniku ferratových cest na rozvoj cestovního ruchu v destinaci České Švýcarsko
Influence of creation of ferrata routes on tourism development in destination České Švýcarsko
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem vlivu sportovní atraktivity – ferratových cest na rozvoj cestovního ruchu v destinaci České Švýcarsko. Jejím cílem je zjistit, do jaké míry tato atraktivita cestovní ruch v celé této oblasti ovlivnila a jakým způsobem je možné ji využít v nabídce produktů destinace.Abstract:
Thesis deals with the topic of the influence of sports attractiveness - ferrata routes on the development of tourism in the destination Bohemian Switzerland. Its aim is to find out to what extent this attractiveness has affected tourism in the whole area and how it can be used in the offer of destination products.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/a57x2/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Mastný
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
UHROVÁ ZÁMEČNÍKOVÁ, Zdenka. \textit{Vliv vzniku ferratových cest na rozvoj cestovního ruchu v destinaci České Švýcarsko}. Online. Master's thesis. Praha: University College Prague. 2021. Available from: https://theses.cz/id/1o842t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Destination Management in the Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková